Någon som är sugen på att damma av kandelabern, vinglaset och baskern?

Eftersom samtliga medlemmar som befinner sig i samma land uttryckt en önskan om ett inspirationsmöte, lägger jag härmed ut en liten krok. Dunja föreslog ett möte där vinet luftas, dricks och där varje medlem får möjlighet att berätta vilket vatten som flutit under broarna sen sist, typ vem som förlovat sig och vilka som fått nya jobb, samt berätta om en trevlig bok som lästs sen sist. Förslaget har dryftats bland samtliga Sverige-bacchanter och härmed ger jag följande datum på förslag, passar något?  // Effi

17/10
31/10
7/11



Kommentarer
Postat av: Effi

Eftersom ingen kommenterar har jag bokat upp mig den 17/10.

2008-10-09 @ 19:53:10
Postat av: Effi

Jag har nu bokat upp mig samtliga datum, så förfrågan har pga bristande intresse dragits tillbaka.

2008-10-22 @ 07:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback