Kallakallaka-kallakallakallocain!!!

Jag inbjuder härmed Brigadens tre i Sverige varande medlemmar till möte fredagen den fjortonde mars klockan tjugo. Mnemosyne får i efterhand läsa protokollet på den vilda webben. [Det är med sorg i hjärtat vi mötar utan dig, grynet]
Verket som avhandlas är som bekant Karin Boyes Kallocain. Till mötet uppmanas samtliga att fundera kring ett varsitt eget litet tema de vill dryfta. Det jag, i egenskap av ordförande, vill dryfta är människokroppen och synen på den.

Mötet går av stapeln i det Briefska palatset, väl mött!


// Ordförande Effi

Kommentarer
Postat av: Challe

Yeah!

Jag har kylen full av muffins, kan det vara något för brigaden för tugga på under mötet? De är väldigt goda, jag har ett vittne som styrker det.

2008-03-13 @ 21:30:09
Postat av: Dunja

Need to ask babe?

2008-03-13 @ 22:05:32
Postat av: Mnemosyne

Ber om ursäkt för att Boye uppenbarligen inte är nåt som britterna har i lager sådär utan vidare...jag missar så mycket! Men det ska bli muy espännande att läsa protokollet. Själv drar jag in till den stora staden för dinner and a movie (fast med en flicka, kanske tre) och kommer förhoppningsvis kunna redogöra för historien mellan Anne Boleyn och Richard VIII efteråt. Inga lyckliga slut här!

2008-03-13 @ 22:57:16
Postat av: Dunja

http://www.sr.se/cgi-bin/p1/program/index.asp?programid=1273

Otroligt sammanträffade I must say!!

2008-03-17 @ 15:26:18
Postat av: Challe

Coolio!

Dunja, släng upp en post med länk coh förklaring, vore ju trist om nån skulle missa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback