Bokhylleutmaning!

Brigadister, vänner, alla andra.

Denna dag tillbringas för min egen del hemma vid mitt arbetsbord, med näsa, ögon och mun pekandes rätt mot tre stycken vita Billy-bokhyllor. Med inspiration från min utsikt utmanar jag nu resten av brigaden att redogöra för följande frågor. Svar ges i egen post med tydlig avsändare.

- Vilken författare har du flest böcker av i din bokhylla, serier (exempelvis Harry Potter) inräknade?
- Vilken författare har du flest böcker av i din bokhylla, serier ej medräknade?
- Är någon genre speciellt framstående?
- Är det någon titel du vill pusha lite extra för?
- ...eller är det kanske någon du till och med tycker är lite pinig?


Snurriga snöiga hälsningar,
Charlotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback