Kallar till Mobergmöte

Vi står fortfarande kvar och stampar på samma tema. Föreslår att vi avhandlar Moberg innan februari är slut. Sista söndagen i februari kanske. ( lyssnar på p1 och undrar om Uffe Larsson är riktig i huvudet egentligen. Tjatar om hur mycket han har gått ner i vikt, men undrar om han har tagit till flaskan igen. Sicket kackel!) Hur som helst, vi ska ta till boxen under mötet och det står jag för eftersom jag valde boken. Ska försöka förbereda mötet också. Fast är det så viktigt..?

Med hopp om ett möte i februari// Dunja

Kommentarer
Postat av: Charlotta Ivanovna

Two very enthustiastic thumbs up. Sadly, I'm booked through Feb.

*råger och ut*

2007-02-06 @ 18:38:16
Postat av: Jempan

Vi kör ändå. Charlotta fårta del av våra fina funderingar kring Moberg.
Let´s roll!

2007-02-08 @ 08:24:53
Postat av: niraK

Jag är en regelbunden läsare av denna blogg som tycker att ni är lite taskiga mot den där Charlotta eller vad hon nu kallar sig. Jultomten kommer inte komma till er i år, det är en sak som är säker. För han kommer bara till snälla människor. Så det så. Hoppas ni har jäääääävligt kul.

*mutter*

2007-02-09 @ 09:17:34
Postat av: Mnemosyne

Jag är redo att prata enbuskar!

2007-02-12 @ 20:52:40
Postat av: Mnemosyne

Ikväll är det dags! Rövin får lajf

2007-02-22 @ 12:54:44
Postat av: Dunja

Vi gjorde det! Anamma! Vi gjorde det. Och nu sätter vi punkt för uppväxtskildringar som tog vansinnigt lång tid. Vi ska läsa nobelpristagare och det kittlar lite.

2007-02-23 @ 10:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback